De websitemodule van Corenio is een geweldige manier om uw producten online weer te geven en bestellingen te accepteren. Daarnaast is de e-commerce module ontworpen om u te helpen bij het beheren en optimaliseren van uw online winkel, het promoten van producten en diensten, het bekijken van analyses en meer.
Of uw bedrijf nu meerdere websites heeft voor uw B2B-klanten of B2C-klanten, de website en e-commercemodule van Corenio helpen u beide moeiteloos te beheren. Onze gelikte sjablonen zorgen ervoor dat uw bedrijf zich onderscheidt van de rest en dat SEO perfect is geoptimaliseerd voor uw organische groei.
We volgen de nieuwste SEO-trends op de voet en ons CMS heeft ingebouwde optimalisatiefuncties om u te helpen ervoor te zorgen dat uw website SEO-vriendelijk is.
Corenio ondersteunt verschillende talen en valuta's en stelt uw bedrijf in staat om meerdere winkels te hebben. Je kunt eenvoudig meerdere winkels of webshops opzetten voor verschillende landen met verschillende belastingcodes en valuta.
Corenio stelt je in staat om aanbiedingen in je webshops te upsellen en cross-sellen met aangepaste regels en promoties. Geef klanten de best mogelijke gebruikerservaring en verhoog tegelijkertijd de verkoop.
Corenio kan zowel voor B2B- als B2C-winkels worden gebruikt. Het ondersteunt verschillende betalingsopties, inlogfuncties, verzendmethoden en accountbeheerfuncties die het gemakkelijk maken om klanten en bestellingen te beheren.
Corenio biedt een gebruiksvriendelijk klantenportaal waarmee klanten hun accounts kunnen beheren, eerdere bestellingen en facturen kunnen bekijken en hun gegevens kunnen bijwerken.
Met Corenio kun je een hotspot-overlay voor je winkel maken, zodat klanten met producten kunnen communiceren en er meer informatie over kunnen krijgen. Plaats bijvoorbeeld wat sfeerfoto's en laat je klanten de uitgestalde producten aanklikken in een foto.
De functie voor meerdere webshops in Corenio stelt bedrijven in staat om meerdere webshops voor verschillende landen of doelgroepen aan te maken en te beheren. Hierdoor kunnen bedrijven hun productaanbod, prijzen en taal afstemmen op specifieke markten, waardoor het klantenbereik wordt vergroot en het verkooppotentieel wordt gemaximaliseerd.