Contact Us
Openingstijden
maandag | 09:00 - 17:00 |
dinsdag | 09:00 - 17:00 |
woensdag | 09:00 - 17:00 |
donderdag | 09:00 - 17:00 |
vrijdag | 09:00 - 17:00 |
zaterdag | 09:00 - 17:00 |
zondag | 09:00 - 17:00 |
De meeste kleine bedrijven hebben geen inkoopsoftware. Dus wie heeft de laatste 1000 inkooporders afgehandeld, uw hond?
Waar zijn mijn gekochte artikelen? Serieus, waar zijn mijn gekochte items?!
Waarom hebben we deze stofvangers gekocht die al een jaar niet meer verkocht zijn? Uw inactieve voorraad slokt uw cashflow op!
Corenio optimaliseert inkooporders voor de juiste producten tegen de beste prijzen. Kies de snelste of goedkoopste leverancier.
Nodig leveranciers uit voor het Corenio-portaal voor snelle, eenvoudige inkoop. Zij kunnen bestellingen digitaal ontvangen, erkennen en bevestigen.
Handmatig labelen overslaan. Vermeld artikelnummers en EAN-codes bij bestellingen. Ontvang voorbedrukte stickers bij uw goederen.
Creëer interne inkooporders voor verschillende magazijnen of winkels, allemaal afgehandeld via het centrale magazijn.
Corenio's laadplanning optimaliseert de logistiek, maximaliseert de ruimte, verlaagt de kosten en stroomlijnt de supply chain.
Vergemakkelijk internationale transacties met de Cross-border functie van Corenio. Verwerk valutaconversies en breid wereldwijd uit.
De aankoopsuggesties van Corenio maken gebruik van algoritmen om slimme kooptips te geven, waardoor het inkoop- en voorraadbeheer wordt verbeterd.
Corenio automatiseert inkoopgerelateerde documenten, waardoor tijd wordt bespaard, nauwkeurigheid wordt gewaarborgd en het inkoopproces wordt verbeterd.