De communicatiemodule helpt bedrijven hun activiteiten te stroomlijnen door processen te automatiseren. Stuur bijvoorbeeld automatisch e-mails naar klanten en medewerkers, houd ze op de hoogte van nieuwe producten of verkopen en volg zelfs klantinteracties. Bedrijven kunnen tijd, geld en middelen besparen door communicatietaken te automatiseren en georganiseerd en efficiënt te blijven.
Uw bedrijf is reactief in klantcommunicatie in plaats van proactief. Uw organisatie loopt altijd achter de situatie aan in plaats van de problemen te beheersen.
Welke afdeling is verantwoordelijk voor welk probleem? Klantenservice of medewerkers weten bijvoorbeeld niet wat ze met een situatie aan moeten of wie verantwoordelijk is voor het beantwoorden van een vraag.
Corenio Communications Module is een krachtige functie die efficiënte communicatie- en samenwerkingsfuncties biedt, zoals e-mail-, IM- en VOIP-mogelijkheden, conferentiegesprekken met audio- en video-opties, het delen van bestanden en integratie met toepassingen van derden.
Stuur uw magazijncollega's of een extern verkoopteam een chatbericht op hun telefoon of handcomputer over een bestelling die aandacht of prioriteit nodig heeft. Verzend, bereik en produceer inhoud over bestellingen, producten of klantnotities voor intern gebruik.
Corenio Communications Module biedt een geautomatiseerd meldingssysteem dat ervoor zorgt dat de juiste persoon of afdeling tijdig berichten ontvangt. Het systeem is ontworpen om berichten intelligent door te sturen naar de beoogde ontvanger en maakt automatische beantwoording van berichten mogelijk voor een betere klantenservice. Er kunnen ook aanpasbare regels worden ingesteld voor maximale efficiëntie.